نظام اسلامی کارآمد است و روز به روز بر کارآمدی آن افزوده می‌شود | ایران مستقل‌ترین کشور در جهان است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنگ ما در دفاع مقدس با همین کشورهای 5+1 بود و بیانیه سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس همانند ترامپ است، گفت: با جنایاتی که در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران مرتکب شده‌اند، باید خفه خون بگیرند.
کد خبر: ۶۰۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 15 May 2018

به گزارش فارس ، آیت‌الله سید احمد خاتمی در یادواره شهدا در مسجدالنبی(ص) اظهار داشت: شهدای مدافع حرم سه مدال «مهاجر فی سبیل‌الله»، «مجاهد فی سبیل‌الله» و «انصارالله» بر گردن دارند.

وی با تأکید بر اینکه ارزش والای شهید و شهادت کمرنگ نمی‌شود، افزود: شهدا محبوب همگان هستند و تجلیل از شهدا یک هنجار ملی است، چراکه همه دوستدار شهدا هستند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا بیان داشت: هدف از این مجالس؛ رهروی راه شهداست و این یادواره‌ها، مجلس بیعت با شهیدان است.

وی با تأکید بر اینکه باید در عرصه‌های مختلف نظیر معنویت و بیعت مجدد با نظام اسلامی با شهدا بیعت کرد، گفت: با توجه به معنویت وصف‌ناپذیر جبهه حق علیه باطل، جامعه به شدت نیازمند معنویت است.

امام جمعه موقت تهران مطرح کرد: شهدا مدافع نظام اسلامی بوده‌اند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید با داعش در خیابان‌های مراکز استان‌ها می‌جنگیدیم، داعشی که وحشی‌گری آن در تاریخ بشریت بی‌بدیل بود و مدافعان حرم آنان را زمین‌گیر کردند.

خاتمی با تأکید بر اینکه دشمن با تمام توان در راستای القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ ما در دفاع مقدس با همین کشورهای 5+1 بود و بیانیه سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس همانند ترامپ است، گفت: با جنایاتی که در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران مرتکب شده‌اند، باید خفه خون بگیرند.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: عدم اعتماد رهبری به آنان کلام حق است و اگر اینها تعهد نیز بدهند آن‌ را نقض می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: نظام اسلامی کارآمد است و روز به روز بر کارآمدی آن افزوده می‌شود، این نظام مقدس در حوزه‌های پزشکی، سلول‌های بنیادین و فناوری هسته‌ای نمونه‌ای از کارآمدی است.

وی ادامه داد: به صراحت می‌گویم که فقه ما اجازه ساخت بمب اتم و سلاح کشتار جمعی را نمی‌دهد، خشم دشمن به واسطه بومی‌سازی فناوری هسته‌ای توسط ایران و دستیابی به غنی‌سازی 20 درصدی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ایران مستقل‌ترین کشور در جهان بوده و هزینه آن تحریم‌ها و تهاجمات مستکبرین است، افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها هزینه همین استقلال‌طلبی است و بخشی دیگر ممکن به خاطر سوءمدیریت است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: هر کس در راستای ناامید کردن مردم حرکت کند، آب به آسیاب دشمن ریخته است.

وی، ولایت و وفاداری مردم را دو سرمایه بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در کشور ایران اسلامی، رهبری شجاع که دشمن لقب «دوراندیش‌ترین رهبر جهان را به او داده است» و همچنین شهید حججی‌ها داریم و به همت مردمی که تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون ایستاده‌اند و به برکت مکتب عاشورا این ملت دیگر روی ذلت را نخواهد دید.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
زمانی انسان بسیار بزرگی مانند ایت اله طالقانی امام جمعه تهران بود .سقوط تا به کجا؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار